Czyli Stardoll według Wikulki19970 i Lady_Martii_xD
piątek, 23 kwietnia 2010
Wow.! ;D
Do więc dzisiaj chciałam takiej jednej osóbce wysłać prezent (znane wszystkim ciasteczko z napisem "HI !") i powiem Wam że doznałam szoku ! O.o
Patrze i tu zamiast 3 SD kosztuje on 1 SD....!
Admini mnie zadziwiają...Zwykle negatywnie ale pozytywnie też (czasami) ..;D
A może to tylko błąd..? Czas pokaże ... x(
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz